Společnost LED Multimedia, která nabízí síť digitálních velkoplošných obrazovek, zvýšila v loňském roce pokrytí na 27 obrazovek po celé České republice. „V loňském roce jsme koupili obrazovku v Uherském Hradišti a v Českých Budějovicích na Výstavišti. To je největší obrazovka v jižních Čechách, má 45 metrů čtverečních,“ popisuje majitel společnosti David Snášel. Firma navíc dále pracuje na obrazovkách v Brně a v Pardubicích. Po vstupu do těchto krajských měst bude mít LED Multimedia v každém krajském městě svou obrazovku a svoji pozornost obrátí na hlavní město, jak už avizovala na začátku loňského roku.
„Letos máme v plánu dokončit instalaci obrazovek v Pardubicích a v Brně. Rozšiřujeme se střízlivě a hlídáme si cash flow. Podařilo se nám získat několik celostátních inzerentů a už teď na začátku února máme podepsané smlouvy v objemu, který napovídá, že letošní rok bude pro LED Multimedia rekordní,“ přibližuje dále Snášel. Loňský obrat LED Multimedia měl vystoupat na 35-40 mil. Kč a firma měla vykázat plusový zisk EBITDA v řádech jednotek milionů korun. „To, že jsem si firmu koupil zpátky, byl dobrý krok,“ uvádí dále s odkazem na období, kdy byla většinovým vlastníkem společnost Mafra. Investice na zpětné odkoupení by měla být v tuto chvíli už z poloviny splacená.
Zvýšený zájem inzerentů přičítá Snášel i změnám v obchodním týmu LED Multimedia, kde se novou vedoucí prodeje stala Denisa Starobová, která dříve pracovala ve vydavatelství Bauer Media nebo v outdoorové společnosti outdoor-akzent. Ke klientům LED Multimedia patří na celostátní úrovni například Sazka, Raiffeisenbank, Budějovický Budvar, HBO nebo Česká podnikatelská pojišťovna.
Obrazovka v Uherském Hradišti, zdroj: LED Multimedia
Obrazovka v Českých Budějovicích, zdroj: LED Multimedia
LED Multimedia ale není jedinou mediální společností ve skupině Group of Node, kterou Snášel vlastní. V loňském roce se probudil dosud spící projekt Hyperkostky.cz. Jde o kovové konstrukce ve tvaru kvádru, které jsou ze čtyř stran potažené bannerem. Hyperkostky mají výšku 3 metry a šířku 1,5 metru. V současnosti tvoří síť přes 200 hyperkostek po České republice. „Máme tři sklady – v Praze, v jižních Čechách a v Ostravě. Hyperkostky umísťujeme především v regionech před pobočkami České pošty, v obchodních centrech nebo na náměstích,“ popisuje dále David Snášel. Za první rok fungování (tj. v roce 2019) představoval obrat hyperkostek 5-6 mil. Kč. Letos by se měl zvýšit.
Hyperkostky v nabídce skupiny Group of Node, zdroj: Hyperkostky.cz
Přestože jde o dvě hlavní mediální aktivity Group of Node, díky aktivitám na poli zábavy a vlastnictví hudebního nakladatelství Mafia Records, má David Snášel blízko i k hudebnímu prostředí. Firma je proto schopná nabízet klientům i influencery, s čímž také pomáhá Snášelova partnerka Karolína Kokešová, bloggerka a vítězka Miss Global. Samotná Mafia Records chce v letošním roce restartovat svoje aktivity. Skupina Group of Node se loni celkově rozšířila o několik nových firem a v letošním roce plánuje obra na úrovni 250 mil. Kč.